Näytetään tulokset 37–48 / 713

  • Barzetta Kiinnityspultit (5kpl) America-vanteen keskiönpohjaan

    5kpl kiinnityspultteja America-vanteen keskiönpohjiin.Keskiön pohjat löydät osoitteesta. http://www.vannetukku.fi/keskionpohja-americavanteeseen-silver-p-58704.html Joihin sopivat tarrat:http://www.vannetukku.fi/keskion-tarra-americavaneisiin-p-58707.html
    Tuotenumero: B-5150-2

    not rated 3,96  (sis. ALV)
  • Barzetta Star 7×17" ja 17×8.5"

    Star vanteen keskimerkin pohjaTarvitset vielä keskimerkit Merkki tähän: VTKMVWHEEL tai VTKMBLAUKREUZhttps://www.vannetukku.fi/keskimerkki-vwheels-star-vanteeseen-p-60324.html https://www.vannetukku.fi/keskimerkki-blaukreuz-star-vanteeseen-p-60325.html
    Tuotenumero: C-536-1

    not rated 3,96  (sis. ALV)
  • Barzetta Urasyvyyden mittalaite

    Mittatikulla mittaa helposti renkaiden urasyvyyden. Pieni koko, joten mahtuu vaikka hansikaslokeroon.
    Tuotenumero: BRT-G

    not rated 1,95  (sis. ALV)
  • BH Sens ATEQ DT41TPMS-ohjelmointityökalu IntelliSens-antureille

    Ohjelmointityökalu IntelliSens-antureilleDT41-ohjelmointityökaulu soveltuu ainoastaan BH Sens IntelliSens -antureiden ohjelmoimiseen. Laitteeseen sisältyy maksuttomat päivitykset 5 vuodeksi.  Laitteella onnistuu antureiden ohjelmointi, kloonaus ja sopeutus OBD-ominaisuudella.
    Tuotenumero: TPMSDT41

    not rated 559,00  (sis. ALV)
  • BH Sens ATEQ VT46 TPMS-ohjelmointityökalu IntelliSens-antureille OBD-ominaisuudella

    Ohjelmointityökalu IntelliSens-antureilleVT46 soveltuu ainoastaan BH Sens IntelliSens -antureiden ohjelmoimiseen. Laitteeseen sisältyy maksuttomat päivitykset 5 vuodeksi.  Laitteella onnistuu antureiden ohjelmointi, kloonaus ja sopeutus OBD-ominaisuudella. 
    Tuotenumero: TPMSVT46OBD

    not rated 699,00  (sis. ALV)
  • BH Sens Ohjelmoitava IntelliSens TPMS-rengaspaineanturi ECS1400 Economy, metalliventtiili

      Alkuperäisasennettujen rengaspaineantureiden markkinajohtaja IntelliSensin huippulaadukas rengaspaineanturi – IntelliSens antureiden käyttöikä on muita pidempi, sillä anturit aktivoituvat vasta ohjelmoitaessa ja kuluttavat akkua vain ajoneuvon liikkuessa – suuri kattavuus eri automalleille- anturia kehitetty paremmaksi kestämään suolaisia ja lumisia olosuhteita  – pieni ja kevyt koko, helpompi tasapainottaa  IntelliSens valmistaa markkinoiden ylivoimaisesti laadukkaimmat ja kattavimmat ohjelmoitavat TPMS-anturit. ECS1400 Economy -anturi kattaa jopa noin 95% kaikista automalleista! Tarvitessasi vielä suurempaa kattavuutta valitse anturin Premium-versio.IntelliSens valmistaa myös originaalit rengaspaineanturit suurimmalle osalle autovalmistajista. Tällä IntelliSens anturilla voidaan siis korvata rikkoutunut alkuperäisanturi tai anturit voidaan asentaa lisäsarjaksi esimerkiksi talvirenkaisiin. Tarkasta IntelliSens ECS1400 Economy -anturin sopivuus omaan autoosi täältä.  HUOM! Mikäli haluat tilata anturit valmiiksi ohjelmoituna, tilaa ohjelmointi erikseen täältä. Lisää kommenttikenttään ajoneuvosi merkki, malli ja vuosimalli. IntelliSens TPMS-anturit on mahdollista kloonata, joilloin antureiden erillistä ohjelmointia ei tarvita. Kloonaus vaatii ajoneuvon läsnäolon, jotta tiedot saadaan kopioitua käytössä olevista antureista. Kloonaamalla ohjelmoidut anturit eivät tarvitse erillistä sopeutusta ajoneuvoon (eli määrätyn kilometrimäärän ajamista TAI OBD-sopeutusta TAI ajotietokoneen kautta tehtävää sopeutusta).   Uusien antureiden käyttöönottoon liittyvät toimenpiteet voit tarkistaa oman autosi ohjekirjasta.  Anturit on ohjelmoitavissa ATEQ:n valmistamilla ohjelmointityökaluilla, jotka on tilattavissa myös meiltä .  Lainsäädäntö  EU-asetuksessa 661/2009 on säädetty, että kaikissa marraskuun 2012 jälkeen tyyppihyväksytyissä sekä kaikissa marraskuun 2014 jälkeen myydyissä uusissa autoissa tulee olla rengaspaineen valvontajärjestelmä eli TPMS (Tire Pressure Monitoring System). Suomessa Trafi on linjannut, että järjestelmän pitää olla toiminnassa uuden ajoneuvon myyntihetkellä ja aktiivisessa järjestelmässä tulee olla rengaspaineanturit ensiasennusrenkaissa (eli renkaissa, joilla auto rekisteröidään). Vaikka seuraaviin rengassarjoihin antureita ei ole pakko laittaa ja järjestelmän voi jopa sammuttaa käytöstä, on järjestelmän käyttö kuitenkin suositeltavaa. Järjestelmä seuraa renkaiden paineita ja tämän ansiosta vähentää autoista syntyviä päästöjä ja lisäkuluja sekä lisää turvallisuutta.  Kuinka TPMS- järjestelmä toimii?Rengaspaineita voidaan seurata joko suoralla (aktiivisella) tai epäsuoralla (passiivisella) järjestelmällä. Aktiivisessa TPMS-järjestelmässä renkaaseen asennettu anturi mittaa suoraan renkaan painetta ja lämpötilaa. Passiivinen rengaspaineen seuranta havaitsee puolestaan vain  paineen alenemisesta johtuvan renkaan pyörimisnopeuden muutoksen.  Molemmat järjestelmät varoittavat kuljettajaa kojelautaan syttyvällä TPMS-varoitusvalolla, kun yksittäisen renkaan paine laskee 25% ohjeellisesta rengaspaineesta.Uusien paineantureiden tunnistaminen Jotta autosi tunnistaa uudet anturit ja TPMS-järjestelmän varoitusvalo sammuu, on autollesi tehtävä ns. uudelleenoppiminen (relearn). Tähän on kolme perustapaa:  Autolearn: Auto tunnistaa uudet ilmanpaineanturit automaattisesti. Tämä vaatii vain autolla ajamista, jotta merkkivalo sammuu.OBD: Uusien antureiden yksilölliset ID-tiedot ohjelmoidaan ajoneuvon keskusyksikköön ohjelmointityökalulla, liittämällä OBD-kaapeli työkalun sekä auton OBD-porttien välilleSTATIONARY: Autokohtainen koodaus. Yleisintä amerikkalaisissa autoissa  Hyödyt TPMS-järjestelmillä ja oikean rengaspaineen ylläpitämisellä on suuri vaikutus ajoturvallisuuteen ja ajon taloudellisuuteen.Turvallisuus Oikea rengaspaine takaa renkaan maksimaalisen suorituskyvyn. Kun rengaspaine on oikea, niin rengas pyörii kevyesti ja ohjautuu tarkasti. Väärä rengaspaine heikentää renkaan pito-ominaisuuksia,  jolloin esimerkiksi jarrutusmatkat pitenevät sekä vesiliirron riski suurenee. Renkaan käyttöikä Liian matala rengaspaine lyhentää renkaan käyttöikää. Rengaspaineen ollessa liian alhainen rengas kuluu nopeammin ja lämpeneminen voimistuu, kestävyys heikkenee ja esimerkiksi rengasrikon vaara kasvaa. Polttoaineen kulutus Rengaspaineen ollessa liian alhainen renkaan vierintävastus on suurempi, jolloin se tarvitsee enemmän energiaa pyöriäkseen. Tämä tarkoittaa sitä, että polttoaineen kulutus kasvaa.   
    Tuotenumero: TPMSECS1400

    not rated 34,96  (sis. ALV)
  • BH Sens Ohjelmoitava IntelliSens TPMS-rengaspaineanturi ECS1401 Economy, kumiventtiili

      Alkuperäisasennettujen rengaspaineantureiden markkinajohtaja IntelliSensin huippulaadukas rengaspaineanturi – IntelliSens antureiden käyttöikä on muita pidempi, sillä anturit aktivoituvat vasta ohjelmoitaessa ja kuluttavat akkua vain ajoneuvon liikkuessa – suuri kattavuus eri automalleille- anturia kehitetty paremmaksi kestämään suolaisia ja lumisia olosuhteita  – pieni ja kevyt koko, helpompi tasapainottaa  IntelliSens valmistaa markkinoiden ylivoimaisesti laadukkaimmat ja kattavimmat ohjelmoitavat TPMS-anturit. ECS1401 Economy -anturi kattaa jopa noin 95% kaikista automalleista! Tarvitessasi vielä suurempaa kattavuutta valitse anturin Premium-versio.IntelliSens valmistaa myös originaalit rengaspaineanturit suurimmalle osalle autovalmistajista. Tällä IntelliSens anturilla voidaan siis korvata rikkoutunut alkuperäisanturi tai anturit voidaan asentaa lisäsarjaksi esimerkiksi talvirenkaisiin. Tarkasta IntelliSens ECS1401 Economy -anturin sopivuus omaan autoosi täältä.HUOM! Mikäli haluat tilata anturit valmiiksi ohjelmoituna, tilaa ohjelmointi erikseen täältä. Lisää kommenttikenttään ajoneuvosi merkki, malli ja vuosimalli. IntelliSens TPMS-anturit on mahdollista kloonata, joilloin antureiden erillistä ohjelmointia ei tarvita. Kloonaus vaatii ajoneuvon läsnäolon, jotta tiedot saadaan kopioitua käytössä olevista antureista. Kloonaamalla ohjelmoidut anturit eivät tarvitse erillistä sopeutusta ajoneuvoon (eli määrätyn kilometrimäärän ajamista TAI OBD-sopeutusta TAI ajotietokoneen kautta tehtävää sopeutusta).   Uusien antureiden käyttöönottoon liittyvät toimenpiteet voit tarkistaa oman autosi ohjekirjasta.  IntelliSens antureiden käyttöikä on pitkä. Anturit aktivoituvat vasta ohjelmoitaessa ja kuluttavat akkua vain ajoneuvon liikkuessa. Anturit on ohjelmoitavissa ATEQ:n valmistamilla ohjelmointityökaluilla, jotka on tilattavissa myös meiltä .  Lainsäädäntö  EU-asetuksessa 661/2009 on säädetty, että kaikissa marraskuun 2012 jälkeen tyyppihyväksytyissä sekä kaikissa marraskuun 2014 jälkeen myydyissä uusissa autoissa tulee olla rengaspaineen valvontajärjestelmä eli TPMS (Tire Pressure Monitoring System). Suomessa Trafi on linjannut, että järjestelmän pitää olla toiminnassa uuden ajoneuvon myyntihetkellä ja aktiivisessa järjestelmässä tulee olla rengaspaineanturit ensiasennusrenkaissa (eli renkaissa, joilla auto rekisteröidään). Vaikka seuraaviin rengassarjoihin antureita ei ole pakko laittaa ja järjestelmän voi jopa sammuttaa käytöstä, on järjestelmän käyttö kuitenkin suositeltavaa. Järjestelmä seuraa renkaiden paineita ja tämän ansiosta vähentää autoista syntyviä päästöjä ja lisäkuluja sekä lisää turvallisuutta.  Kuinka TPMS- järjestelmä toimii?Rengaspaineita voidaan seurata joko suoralla (aktiivisella) tai epäsuoralla (passiivisella) järjestelmällä. Aktiivisessa TPMS-järjestelmässä renkaaseen asennettu anturi mittaa suoraan renkaan painetta ja lämpötilaa. Passiivinen rengaspaineen seuranta havaitsee puolestaan vain  paineen alenemisesta johtuvan renkaan pyörimisnopeuden muutoksen.  Molemmat järjestelmät varoittavat kuljettajaa kojelautaan syttyvällä TPMS-varoitusvalolla, kun yksittäisen renkaan paine laskee 25% ohjeellisesta rengaspaineesta.Uusien paineantureiden tunnistaminen Jotta autosi tunnistaa uudet anturit ja TPMS-järjestelmän varoitusvalo sammuu, on autollesi tehtävä ns. uudelleenoppiminen (relearn). Tähän on kolme perustapaa:  Autolearn: Auto tunnistaa uudet ilmanpaineanturit automaattisesti. Tämä vaatii vain autolla ajamista, jotta merkkivalo sammuu.OBD: Uusien antureiden yksilölliset ID-tiedot ohjelmoidaan ajoneuvon keskusyksikköön ohjelmointityökalulla, liittämällä OBD-kaapeli työkalun sekä auton OBD-porttien välilleSTATIONARY: Autokohtainen koodaus. Yleisintä amerikkalaisissa autoissa  Hyödyt TPMS-järjestelmillä ja oikean rengaspaineen ylläpitämisellä on suuri vaikutus ajoturvallisuuteen ja ajon taloudellisuuteen.Turvallisuus Oikea rengaspaine takaa renkaan maksimaalisen suorituskyvyn. Kun rengaspaine on oikea, niin rengas pyörii kevyesti ja ohjautuu tarkasti. Väärä rengaspaine heikentää renkaan pito-ominaisuuksia,  jolloin esimerkiksi jarrutusmatkat pitenevät sekä vesiliirron riski suurenee. Renkaan käyttöikä Liian matala rengaspaine lyhentää renkaan käyttöikää. Rengaspaineen ollessa liian alhainen rengas kuluu nopeammin ja lämpeneminen voimistuu, kestävyys heikkenee ja esimerkiksi rengasrikon vaara kasvaa. Polttoaineen kulutus Rengaspaineen ollessa liian alhainen renkaan vierintävastus on suurempi, jolloin se tarvitsee enemmän energiaa pyöriäkseen. Tämä tarkoittaa sitä, että polttoaineen kulutus kasvaa.   
    Tuotenumero: TPMSECS1401

    not rated 34,96  (sis. ALV)
  • BH Sens Ohjelmoitava IntelliSens TPMS-rengaspaineanturi UVS4040 Premium, metalliventtiili

      Alkuperäisasennettujen rengaspaineantureiden markkinajohtaja IntelliSensin huippulaadukkaan anturin Premium-versio Premium-version edut Economy-malliin verrattuna:Markkinoiden paras, jopa noin 98% kattavuus eri automalleista (Economy noin 95%)Kääntyvä venttiili, joka mahdollistaa parhaan sopivuuden eri vannemalleihin- IntelliSens antureiden käyttöikä on muita pidempi, sillä anturit aktivoituvat vasta ohjelmoitaessa ja kuluttavat akkua vain ajoneuvon liikkuessa – suuri kattavuus eri automalleille- anturia kehitetty paremmaksi kestämään suolaisia ja lumisia olosuhteita  – mahdollisuus päivittää kattavuutta VT46- ja DT41-ohjelmointilaitteilla sitä mukaa, kun uusia automalleja tulee  – pieni ja kevyt koko, helpompi tasapainottaa   IntelliSens TPMS-rengaspaineanturi on markkinoiden ylivoimaisesti laadukkain ja kattavin ohjelmoitava yleistunnistin. Anturi kattaa huikeat 98 % kaikista automalleista! IntelliSens valmistaa myös originaalit rengaspaineanturit suurimmalle osalle autovalmistajista. Tällä IntelliSens anturilla voidaan siis korvata rikkoutunut alkuperäisanturi tai anturit voidaan asentaa lisäsarjaksi esimerkiksi talvirenkaisiin. Tarkasta IntelliSens antureiden sopivuus omaan autoosi täältä. HUOM! Mikäli haluat tilata anturit valmiiksi ohjelmoituna, tilaa ohjelmointi erikseen täältä. Lisää kommenttikenttään ajoneuvosi merkki, malli ja vuosimalli. IntelliSens TPMS-anturit on mahdollista kloonata, joilloin antureiden erillistä ohjelmointia ei tarvita. Kloonaus vaatii ajoneuvon läsnäolon, jotta tiedot saadaan kopioitua käytössä olevista antureista. Kloonaamalla ohjelmoidut anturit eivät tarvitse erillistä sopeutusta ajoneuvoon (eli määrätyn kilometrimäärän ajamista TAI OBD-sopeutusta TAI ajotietokoneen kautta tehtävää sopeutusta).   Uusien antureiden käyttöönottoon liittyvät toimenpiteet voit tarkistaa oman autosi ohjekirjasta.  Anturit on ohjelmoitavissa ATEQ:n valmistamilla ohjelmointityökaluilla, jotka on tilattavissa myös meiltä .  Lainsäädäntö  EU-asetuksessa 661/2009 on säädetty, että kaikissa marraskuun 2012 jälkeen tyyppihyväksytyissä sekä kaikissa marraskuun 2014 jälkeen myydyissä uusissa autoissa tulee olla rengaspaineen valvontajärjestelmä eli TPMS (Tire Pressure Monitoring System). Suomessa Trafi on linjannut, että järjestelmän pitää olla toiminnassa uuden ajoneuvon myyntihetkellä ja aktiivisessa järjestelmässä tulee olla rengaspaineanturit ensiasennusrenkaissa (eli renkaissa, joilla auto rekisteröidään). Vaikka seuraaviin rengassarjoihin antureita ei ole pakko laittaa ja järjestelmän voi jopa sammuttaa käytöstä, on järjestelmän käyttö kuitenkin suositeltavaa. Järjestelmä seuraa renkaiden paineita ja tämän ansiosta vähentää autoista syntyviä päästöjä ja lisäkuluja sekä lisää turvallisuutta.  Kuinka TPMS- järjestelmä toimii?Rengaspaineita voidaan seurata joko suoralla (aktiivisella) tai epäsuoralla (passiivisella) järjestelmällä. Aktiivisessa TPMS-järjestelmässä renkaaseen asennettu anturi mittaa suoraan renkaan painetta ja lämpötilaa. Passiivinen rengaspaineen seuranta havaitsee puolestaan vain  paineen alenemisesta johtuvan renkaan pyörimisnopeuden muutoksen.  Molemmat järjestelmät varoittavat kuljettajaa kojelautaan syttyvällä TPMS-varoitusvalolla, kun yksittäisen renkaan paine laskee 25% ohjeellisesta rengaspaineesta.Uusien paineantureiden tunnistaminen Jotta autosi tunnistaa uudet anturit ja TPMS-järjestelmän varoitusvalo sammuu, on autollesi tehtävä ns. uudelleenoppiminen (relearn). Tähän on kolme perustapaa:  Autolearn: Auto tunnistaa uudet ilmanpaineanturit automaattisesti. Tämä vaatii vain autolla ajamista, jotta merkkivalo sammuu.OBD: Uusien antureiden yksilölliset ID-tiedot ohjelmoidaan ajoneuvon keskusyksikköön ohjelmointityökalulla, liittämällä OBD-kaapeli työkalun sekä auton OBD-porttien välilleSTATIONARY: Autokohtainen koodaus. Yleisintä amerikkalaisissa autoissa  Hyödyt TPMS-järjestelmillä ja oikean rengaspaineen ylläpitämisellä on suuri vaikutus ajoturvallisuuteen ja ajon taloudellisuuteen.Turvallisuus Oikea rengaspaine takaa renkaan maksimaalisen suorituskyvyn. Kun rengaspaine on oikea, niin rengas pyörii kevyesti ja ohjautuu tarkasti. Väärä rengaspaine heikentää renkaan pito-ominaisuuksia,  jolloin esimerkiksi jarrutusmatkat pitenevät sekä vesiliirron riski suurenee. Renkaan käyttöikä Liian matala rengaspaine lyhentää renkaan käyttöikää. Rengaspaineen ollessa liian alhainen rengas kuluu nopeammin ja lämpeneminen voimistuu, kestävyys heikkenee ja esimerkiksi rengasrikon vaara kasvaa. Polttoaineen kulutus Rengaspaineen ollessa liian alhainen renkaan vierintävastus on suurempi, jolloin se tarvitsee enemmän energiaa pyöriäkseen. Tämä tarkoittaa sitä, että polttoaineen kulutus kasvaa.   
    Tuotenumero: TPMSUVS4040

    not rated 44,95  (sis. ALV)
  • BH Sens Ohjelmoitava IntelliSens TPMS-rengaspaineanturi UVS4041 Premium, kumiventtiili

      Alkuperäisasennettujen rengaspaineantureiden markkinajohtaja IntelliSensin huippulaadukkaan anturin Premium-versioPremium-version edut Economy-malliin verrattuna:Markkinoiden paras, jopa noin 98% kattavuus eri automalleista (Economy noin 95%)Kääntyvä venttiili, joka mahdollistaa parhaan sopivuuden eri vannemalleihin- IntelliSens antureiden käyttöikä on muita pidempi, sillä anturit aktivoituvat vasta ohjelmoitaessa ja kuluttavat akkua vain ajoneuvon liikkuessa – suuri kattavuus eri automalleille- anturia kehitetty paremmaksi kestämään suolaisia ja lumisia olosuhteita  – mahdollisuus päivittää kattavuutta VT46- ja DT41-ohjelmointilaitteilla sitä mukaa, kun uusia automalleja tulee  – pieni ja kevyt koko, helpompi tasapainottaa IntelliSens TPMS-rengaspaineanturi on markkinoiden ylivoimaisesti laadukkain ja kattavin ohjelmoitava yleistunnistin. Anturi kattaa huikeat 98 % kaikista automalleista! IntelliSens valmistaa myös originaalit rengaspaineanturit suurimmalle osalle autovalmistajista. Tällä IntelliSens anturilla voidaan siis korvata rikkoutunut alkuperäisanturi tai anturit voidaan asentaa lisäsarjaksi esimerkiksi talvirenkaisiin. Tarkasta IntelliSens antureiden sopivuus omaan autoosi täältä. HUOM! Mikäli haluat tilata anturit valmiiksi ohjelmoituna, tilaa ohjelmointi erikseen täältä. Lisää kommenttikenttään ajoneuvosi merkki, malli ja vuosimalli. IntelliSens TPMS-anturit on mahdollista kloonata, joilloin antureiden erillistä ohjelmointia ei tarvita. Kloonaus vaatii ajoneuvon läsnäolon, jotta tiedot saadaan kopioitua käytössä olevista antureista. Kloonaamalla ohjelmoidut anturit eivät tarvitse erillistä sopeutusta ajoneuvoon (eli määrätyn kilometrimäärän ajamista TAI OBD-sopeutusta TAI ajotietokoneen kautta tehtävää sopeutusta).   Uusien antureiden käyttöönottoon liittyvät toimenpiteet voit tarkistaa oman autosi ohjekirjasta.  IntelliSens antureiden käyttöikä on pitkä. Anturit aktivoituvat vasta ohjelmoitaessa ja kuluttavat akkua vain ajoneuvon liikkuessa. Anturit on ohjelmoitavissa ATEQ:n valmistamilla ohjelmointityökaluilla, jotka on tilattavissa myös meiltä . Lainsäädäntö  EU-asetuksessa 661/2009 on säädetty, että kaikissa marraskuun 2012 jälkeen tyyppihyväksytyissä sekä kaikissa marraskuun 2014 jälkeen myydyissä uusissa autoissa tulee olla rengaspaineen valvontajärjestelmä eli TPMS (Tire Pressure Monitoring System). Suomessa Trafi on linjannut, että järjestelmän pitää olla toiminnassa uuden ajoneuvon myyntihetkellä ja aktiivisessa järjestelmässä tulee olla rengaspaineanturit ensiasennusrenkaissa (eli renkaissa, joilla auto rekisteröidään). Vaikka seuraaviin rengassarjoihin antureita ei ole pakko laittaa ja järjestelmän voi jopa sammuttaa käytöstä, on järjestelmän käyttö kuitenkin suositeltavaa. Järjestelmä seuraa renkaiden paineita ja tämän ansiosta vähentää autoista syntyviä päästöjä ja lisäkuluja sekä lisää turvallisuutta.  Kuinka TPMS- järjestelmä toimii?Rengaspaineita voidaan seurata joko suoralla (aktiivisella) tai epäsuoralla (passiivisella) järjestelmällä. Aktiivisessa TPMS-järjestelmässä renkaaseen asennettu anturi mittaa suoraan renkaan painetta ja lämpötilaa. Passiivinen rengaspaineen seuranta havaitsee puolestaan vain  paineen alenemisesta johtuvan renkaan pyörimisnopeuden muutoksen.  Molemmat järjestelmät varoittavat kuljettajaa kojelautaan syttyvällä TPMS-varoitusvalolla, kun yksittäisen renkaan paine laskee 25% ohjeellisesta rengaspaineesta.Uusien paineantureiden tunnistaminen Jotta autosi tunnistaa uudet anturit ja TPMS-järjestelmän varoitusvalo sammuu, on autollesi tehtävä ns. uudelleenoppiminen (relearn). Tähän on kolme perustapaa:  Autolearn: Auto tunnistaa uudet ilmanpaineanturit automaattisesti. Tämä vaatii vain autolla ajamista, jotta merkkivalo sammuu.OBD: Uusien antureiden yksilölliset ID-tiedot ohjelmoidaan ajoneuvon keskusyksikköön ohjelmointityökalulla, liittämällä OBD-kaapeli työkalun sekä auton OBD-porttien välilleSTATIONARY: Autokohtainen koodaus. Yleisintä amerikkalaisissa autoissa  Hyödyt TPMS-järjestelmillä ja oikean rengaspaineen ylläpitämisellä on suuri vaikutus ajoturvallisuuteen ja ajon taloudellisuuteen.Turvallisuus Oikea rengaspaine takaa renkaan maksimaalisen suorituskyvyn. Kun rengaspaine on oikea, niin rengas pyörii kevyesti ja ohjautuu tarkasti. Väärä rengaspaine heikentää renkaan pito-ominaisuuksia,  jolloin esimerkiksi jarrutusmatkat pitenevät sekä vesiliirron riski suurenee. Renkaan käyttöikä Liian matala rengaspaine lyhentää renkaan käyttöikää. Rengaspaineen ollessa liian alhainen rengas kuluu nopeammin ja lämpeneminen voimistuu, kestävyys heikkenee ja esimerkiksi rengasrikon vaara kasvaa. Polttoaineen kulutus Rengaspaineen ollessa liian alhainen renkaan vierintävastus on suurempi, jolloin se tarvitsee enemmän energiaa pyöriäkseen. Tämä tarkoittaa sitä, että polttoaineen kulutus kasvaa.   
    Tuotenumero: TPMSUVS4041

    not rated 44,95  (sis. ALV)
  • BH Sens TPMS-asennustyökalu, momenttiavain

    Momenttiavain TPMS-antureiden oikeaoppiseen asentamiseen.   
    Tuotenumero: TPMSTORQUE

    not rated 69,95  (sis. ALV)
  • BH Sens Vaihdettava metalliventtiili BH Sens IntelliSens TPMS-rengaspaineanturiin

    Vaihdettava metalliventtiili BH Sens IntelliSens TPMS-rengaspaineanturiin. Jos venttiili menee rikki, et tarvitse uusia siis koko anturia. Riittää, että vaihdat anturiin uuden venttiilin.
    Tuotenumero: TPMSRDV021

    not rated 5,95  (sis. ALV)
  • Bimecc Aluvannemutterin tähtipääavain kanta 17 mm

    Sopii Bimeccin muttereihin. Kokonaispituus 70mmAvainkanta 17mm10 sakarainen avainAvaimen halkaisija 12mmKannan halkaisija 20mm  Tuotenro: DST20A sekä DSR20B .
    Tuotenumero: CSTL17

    not rated 4,95  (sis. ALV)